Kancelaria Radcy Prawnego Joanny Olak-Winkowskiej dokłada wszelkiej staranności w ochronie danych osobowych. Z tego powodu każda korespondencja, która jest do nas kierowana, zarówno tradycyjna jak i za pomocą poczty e-mail, podlega naszej Polityce Ochrony Danych Osobowych oraz niniejszej Polityce Prywatności. Dokumenty te dotyczą także użytkowników strony www.olakkancelaria.pl. W związku z tym zachęcam do zapoznania się z poniższymi postanowieniami.
Zgodnie z art. 13 ust. 1–2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Joanny Olak-Winkowskiej z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 34/2 80-434 Gdańsk.
Nie wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, ponieważ zgodnie z obowiązującym prawem nie mamy takiego obowiązku. W przypadku wątpliwości co do zakresu i celu przetwarzania Twoich danych osobowych, oraz praw, które Państwu w związku z tym przysługują, prosimy o zapoznanie się z niniejszą Polityką Prywatności lub o kontakt pod adresem e-mail: sekretariat@olakkancelaria.pl; pod numerem telefonu 058 341-51-05.
Korzystając ze strony sekretariat@olakkancelaria.pl , kierując do nas korespondencję, w tym korespondencję elektroniczną akceptują Państwo zasady niniejszej Polityki Prywatności.
Państwa dane osobowe gromadzimy:
w celu świadczenia pomocy prawnej na podstawie Twojej zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
w celu udziału w procesie zatrudnienia do pracy w Kancelarii, w tym oczekiwania na wakat na stanowisku, na podstawie Twojej zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
w celu zawarcia umowy o świadczenie pomocy prawnej na podstawie Twojego zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
w celu wykonania i na podstawie umowy, gdy ją zawarliśmy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celu badania satysfakcji klientów będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów ze świadczonych usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celu oferowania Ci przez nas usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem Twoich potrzeb, będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Państwa danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub Państwa dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.
Państwa dane osobowe wynikające z zawarcia z nami umowy będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową, czyli przez X+1 lat od końca roku, w którym wygasła umowa, w tym X lat, to najdłuższy możliwy okres przedawnienia roszczeń, dodatkowy rok jest na wypadek roszczeń zgłoszonych w ostatniej chwili i problemów z doręczeniem, a liczenie od końca roku służy określeniu jednej daty usunięcia danych dla umów zrealizowanych w danym roku.
Jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy w ciągu trzech lat od złożenia Państwu przez nas oferty, Państwa dane osobowe związane z rozmowami o tej umowie zostaną niezwłocznie usunięte, z wyjątkiem danych potrzebnych do marketingu bezpośredniego.
Dane przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych usług możemy przetwarzać do czasu, aż zgłoszą Państwo sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu lub ustalimy, że się zdezaktualizowały.
Państwa dane osobowe nie będą ujawniane podmiotom trzecim z wyłączeniem organów i podmiotów zaangażowanych w procesie świadczenia Państwu pomocy prawnej. Jednakże w celu zapewnienia należytego poziomu usługi do Państwa danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające) to jest obsługująca nas firma księgowa oraz informatyczna.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
Nie podejmujemy współpracy z podmiotami, które nie dają rękojmi należytej ochrony danych osobowych, a w szczególności z podmiotami z terytorium EOG, które nie przestrzegają wymogów RODO oraz naszej Polityki Prywatności.
Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
prawo do przenoszenia danych;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia umowy, świadczenia pomocy prawnej, przedstawienia oferty handlowej, uzyskania dostępu do naszego oprogramowania i korzystania z jego pełnej funkcjonalności.
Wszelkie dane gromadzimy na dwa sposoby:
Informacje podawane dobrowolnie przez Ciebie, podczas wysyłania do nas korespondencji, w tym w formie listów elektronicznych, podczas rozmowy telefonicznej lub bezpośredniej, poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie internetowej;
Informacje uzyskiwane podczas korzystania z naszej strony internetowej - wśród nich mogą być:
Informacje w dziennikach serwerów
Adres IP
Pliki cookies (tzw. ciasteczka)
Używamy ciasteczek, aby:
ułatwić użytkownikom, czyli Państwu, korzystanie z witryny - pliki cookies rozpoznają urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlają stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
tworzyć anonimowe statystyki strony www - dzięki temu możemy lepiej poznać oczekiwania naszych użytkowników i rozwijać stronę tak, by była on jeszcze bardziej przyjazna i łatwa w użytkowaniu.
Najczęściej przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na komputerze czy smartfonie użytkownika, jednak istnieje możliwość samodzielnego zarządzania ciasteczkami przez użytkownika, w tym może on zablokować te pliki. W tym celu należy wybrać w przeglądarce opcję odrzucania ciasteczek, może to jednak spowodować, że niektóre funkcje naszej strony www mogą nie działać poprawnie.
Przestrzegamy postanowień ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Analizujemy gromadzone dane korzystając z rozwiązań zewnętrznych dostawców. Aktualnie używamy Google Analytics. To narzędzie działa w oparciu o pliki cookie, jednak nie udostępnia danych umożliwiających identyfikację osób. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami polityki prywatności Google Analytics.
Dane przetwarzane przez Nas w ramach wykonywania zawodu – świadczenia pomocy prawnej objęte są dodatkowo ustawowym obowiązkiem zachowania tajemnicy zawodowej, a tym samym ich ochrona jest wzmocniona. Równocześnie jednak wykonanie niektórych przysługujących Tobie uprawnień lub realizacji przez Nas obowiązków wynikających z RODO jest lub może być wyłączone na podstawie przepisów RODO, przepisów prawa polskiego lub samego charakteru tajemnicy zawodowej.
Zdajemy sobie sprawę, że spoczywa na nas odpowiedzialność za ochronę danych powierzonych nam przez użytkowników. Kwestie bezpieczeństwa traktujemy bardzo poważnie, dlatego też dokładamy starań, aby chronić Państwa dane przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. Kontrolujemy także nasze metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji. Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce Prywatności, co zapewnia zachowanie najwyższego standardu zapewnienia bezpieczeństwa powierzonych nam danych osobowych.